Od 1 czerwca tego roku linie Emirates wprowadzają nowe, bezpośrednie loty na trasie Newark Liberty International (EWR) – Dubaj, uzupełniając dotychczasowe codzienne połączenie z przesiadką w Atenach.
Nowe połączenie bezpośrednie będzie obsługiwane przez Boeinga 777-300ER Emirates, który oferuje 8 prywatnych kabin w klasie pierwszej, 42 miejsca w klasie biznes i 306 w klasie ekonomicznej. Ponadto samolot zdoła przewieźć w luku bagażowym do 19 ton cargo. Lot nr EK223 z Dubaju zaplanowano na 3.00 z lądowaniem w Newark o 9.00. Lot powrotny nr EK224 z Newark zaplanowano na 11.50 z lądowaniem w Dubaju o 8.20 następnego dnia. Nowy rejs stanowi uzupełnienie obecnego połączenia Emirates, umożliwiając podróżującym przylot do Newark i odlot z miasta w godzinach porannych.
Bezpośrednie połączenie Emirates do Newark ułatwi pasażerom w północnej części stanu New Jersey podróż do miejscowości na całym świecie, zwłaszcza w Afryce oraz na Bliskim Wschodzie i subkontynencie indyjskim. To znakomita wiadomość dla grup etnicznych takich jak licząca blisko 700 tys. osób społeczność Amerykanów pochodzenia hinduskiego zamieszkujących nowojorski obszar metropolitarny, którzy będą mogli dotrzeć do dziewięciu miast w Indiach znajdujących się w siatce połączeń Emirates.
Od 25 marca tego roku przewoźnik przestanie realizować rejs EK207/208, tym samym ograniczając liczbę połączeń Dubaj-Nowy Jork (JFK) do trzech dziennie. Zachowane zostaną dwa loty bezpośrednie z lotniska JFK do Dubaju oraz jeden lot z przesiadką w Mediolanie.
Po wprowadzeniu powyższych zmian od 1 czerwca łączna liczba lotów Emirates do nowojorskiego obszaru metropolitarnego nadal będzie wynosić pięć dziennie.
Oprócz tego od 25 marca przewoźnik wprowadzi dodatkowe dwa loty tygodniowo do Fort Lauderdale (FLL) i Orlando (MCO), tym samym wznawiając codzienne połączenia na obu trasach, co odpowiada stałemu wzrostowi zapotrzebowania pasażerów.
Linie Emirates obsługują 12 lotnisk w Stanach Zjednoczonych, łącząc największą gospodarkę świata z rynkami wschodzącymi, które wspomogą rozwój gospodarczy, handel i tworzenie nowych miejsc pracy w USA. Spośród ponad 80 kierunków w siatce połączeń Emirates na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce i regionie Azji i Pacyfiku, 67 nie obsługuje bezpośrednio żadna linia amerykańska. Siatka połączeń Emirates między Stanami Zjednoczonymi a Indiami nie ma sobie równych – linie oferują więcej lotów niż inni zagraniczni przewoźnicy, a sama podróż trwa krócej w porównaniu z ofertą połączeń z przesiadką na lotniskach w Europie.
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 269 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 263 samolotów o wartości ponad 103 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com