Jim Cosgrove z nową rolą w strukturach Best Western Hotels&Resorts

Jim Cosgrove z nową rolą w strukturach Best Western Hotels&Resorts

Jedna z największych rodzin hotelarskich świata, Best Western Hotels&Resorts, ogłosiła, że zarząd sieci wybrał na swojego nowego przewodniczącego Jima Cosgrove, tym samym oddając stery w ręce hotelarza z wieloletnim doświadczeniem, od lat aktywnie zaangażowanego w struktury firmy.

Jim Cosgrove wnosi do zarządu Best Western Hotels&Resorts głęboką znajomość rynku oraz wiedzę pozyskaną podczas swojej dotychczasowej pracy zawodowej jako drugiej generacji właściciel hotelu pod szyldem sieci. Na przestrzeni lat w strukturach firmy pełnił rozmaite role menadżerskie, a jego głębokie zaangażowanie w rozwój marki oraz fakt, że wychował się w biznesie hotelarskim, zdaniem kierownictwa Best Western Hotels&Resorts będą instrumentalne dla kolejnego roku pełnego sukcesów.

Z zadowoleniem stwierdzam, że nowym prezesem zarządu został Jim Cosgrove, który dla naszej marki jest niekwestionowanym liderem i wizjonerem – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels&Resorts. – To osoba, która rozumie DNA Best Western i jestem przekonany, że jego oddanie hotelarzom oraz zaangażowanie w kwestie związane z przyszłością sieci przyniesie nam sukcesy w 2018 roku – dodał.

Jim Cosgrove karierę zaczął w bardzo wczesnym wieku, wychowując się w hotelarskiej rodzinie, do której przez ponad 40 lat należał wielokrotnie nagradzany Best Western Plus Revere Inn & Suites w Pensylwanii.

Do zarządu sieci wybrany został w 2011 roku jako reprezentant interesów właścicieli hoteli Best Western w 20 stanach i prowincjach wschodnich Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Poza pracą jako członek zarządu, pełnił także funkcję jego wiceprezesa (2017) oraz sekretarza i skarbnika (2016). Cosgrove przez lata był także zaangażowany w szereg innych działań, m. in. marketingowych, na poziomie stanowym i globalnym.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM  by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here