Hotelarze Best Western Hotels & Resorts przeznaczą milion dolarów na akcje charytatywne

Hotelarze Best Western Hotels & Resorts przeznaczą milion dolarów na akcje charytatywne

Best Western wspiera społeczności lokalne, finansując projekty na rzecz ofiar klęsk żywiołowych, walki z ubóstwem i rozwoju edukacji 

Hotelarze Best Western Hotels & Resorts postanowili przeznaczyć około 1 mln dolarów w ciągu następnych pięciu lat na wsparcie organizacji charytatywnej Best Western for a Better World® (BWBW). Część powyższych środków powędrowała już do Amerykańskiego Czerwonego Krzyża – wspólnie z którym BWBW niesie pomoc w przypadku klęsk żywiołowych – na rzecz ofiar następstw silnych huraganów i pożarów, które dotknęły Amerykę w 2017 roku.

– Od momentu powstania naszej marki właściciele hoteli Best Western mają silne poczucie odpowiedzialności wobec społeczności, w których pracują i mieszkają – powiedział David Kong, prezes firmy Best Western Hotels & Resorts. – Nasi pracownicy i hotelarze z ogromnym smutkiem śledzili wiadomości o fali klęsk żywiołowych, które dotknęły mieszkańców Stanów Zjednoczonych w minionym roku. Niezliczeni bohaterowie, w tym także członkowie naszej rodziny Best Western, którzy organizowali pomoc w pierwszych chwilach po kataklizmach oraz nieśli nadzieję i ukojenie ofiarom, stanowią dla mnie inspirację – dodał David Kong.

Tego typu działania realizowane są również przez hotele działające pod szyldem Best Western w Polsce. Pracownicy Best Western Grand w Kielcach angażują się w zbiórkę żywności dla mieszkańców (polskiego pochodzenia) ukraińskiej Winnicy organizowaną przez Radę Miasta Kielce. Co więcej, 3 lutego Best Western Grand Hotel w Kielcach wraz ze Stowarzyszeniem Świętokrzyski Fundusz Lokalny będzie współorganizatorem V jubileuszowego Świętokrzyskiego Balu Filantropów. Jego ideą jest zbieranie środków na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny GRAND, w ramach którego co rocznie przyznawane są stypendia dla wybitnie utalentowanej młodzieży pochodzącej z regionu świętokrzyskiego. Do tej pory udało się zebrać ponad 270 tys. zł i ufundować 44 stypendia. W trakcie balu prowadzone są licytacje zarówno głośne, jak i ciche. Przedmioty pochodzą m.in. z kancelarii premiera RP, z kancelarii prezydenta RP, od Przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, Prezydenta Miasta, Wojewody czy też Marszałka. Przedstawiciele Best Western Plus Kraków Old Town i Best Western Hotel Galicya w Krakowie co roku angażują się w bieg charytatywny Business Run oraz Szlachetną Paczkę. Z kolei Best Western Hotel Mariacki w Katowicach, obiekt otwarty zaledwie pół roku temu, planuje organizację Dnia Dziecka dla podopiecznych jednego z okolicznych domów dziecka. Aktualnie przedstawiciele obiektu prowadzą rozmowy z pobliskimi ośrodkami.

Także członkowie programu lojalnościowego Best Western Rewards® (BWR®) wsparli inicjatywy na rzecz ofiar ubiegłorocznych klęsk żywiołowych, przekazując zgromadzone punkty BWR. W rezultacie marka Best Western przekazała dodatkowe 250 tys. dolarów na rzecz Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, wspierając działania usuwające następstwa huraganów Katrina, Irma i Maria. Wspomniane środki wykorzystano do sfinansowania najpotrzebniejszych świadczeń na rzecz ofiar klęsk żywiołowych – posiłków, tymczasowego schronienia i pomocy medycznej.

Oprócz usuwania następstw klęsk żywiołowych, BWBW wspiera inicjatywy w zakresie edukacji i walki z ubóstwem. Dlatego fundusz BWBW nawiązał współpracę z Charity: Water – organizacją non-profit, która dostarcza czystą i bezpieczną wodę pitną mieszkańcom krajów rozwijających się – finansując inicjatywy na terytorium Nepalu i Etiopii. W ramach ukończonych wiosną minionego roku projektów wybudowano systemy wspomagające infiltrację wody i sieć studni, dzięki czemu dzieci i rodziny mieszkające w tych krajach zyskały dostęp do czystej wody pitnej i punktów mycia rąk.

Celem marki Best Western Hotels & Resorts jest wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności, na rzecz których działa na całym świecie. Darowiznę na rzecz BWBW i inicjatyw charytatywnych funduszu można przekazać przez stronę internetową https://bwbw.kimbia.com/bestwestern.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

Poprzedni artykułTanie loty nie podcinają skrzydeł przewoźnikom autokarowym. Sieć połączeń się rozwija
Następny artykułLinie Emirates potwierdzają zamówienie na 36 Airbusów A380 za 16 mld dolarów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj