Osoby, które są skłonne zostawić więcej pieniędzy podczas swojego pobytu w hotelu, mają zupełnie inne wymagania od tych, które oczekują wyłącznie noclegu. Niejednokrotnie szybciej się niecierpliwią, a ich zachcianki są bardziej wygórowane. Mobilne aplikacje hotelowe mogą pomóc w zaoferowaniu im obsługi o jak najwyższej jakości, a dodatkowo będą stanowiły ważny atut w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Nowa era hotelarstwa
W przeciwieństwie do wcześniejszych rozwiązań, w których to goście musieli stać w kolejkach, aby wypełnić formularze dotyczące szczegółów planowanych pobytów, teraz cały proces zameldowania i wymeldowania odbywa się z poziomu smartfona. Branża hotelarska dostosowała się do nowych wymagań dotyczących najnowszej technologii. Z biegiem lat rozwinęła się satysfakcja klientów, ale potrzeby tych najbardziej zamożnych nadal ewoluowały. Nie jest tajemnicą, że zainteresowania gości wykraczają poza bezpłatny i szybki dostęp do sieci Wi-Fi, a sprowadzają się do bardziej zaawansowanych procedur oferowanych przez aplikacje mobilne takie jak Ilumioapp, które dają możliwość:
- zameldowania i wymeldowania,
- używania telefonu jako klucza,
- ciągłego kontaktu z obsługą,
- dostęp do wszystkich opcji hotelu z jednego panelu,
- informowanie o atrakcjach,
- wyboru spersonalizowanej oferty.
Zyskujesz nie tylko pieniądze
Zamożny klient zostawi w kasie hotelu więcej pieniędzy, jednak jest on też bardziej skłony do wyrażania swoich opinii wśród swoich znajomych, na portalach społecznościowych, czy na forach tematycznych. Warto więc pamiętać o tym, że jeśli już od samego początku zapewni mu się najlepsze wrażenia i da do ręki narzędzie w postaci mobilnej aplikacji hotelowej, to odwdzięczy się przychylną recenzją. Miłe doświadczenia to również ważny aspekt skłaniający do powrotu do danego hotelu, a pokaźne grono stałych gości jest tym, czego każde przedsiębiorstwo potrzebuje.
Dlaczego goście tak bardzo cenią sobie mobilne aplikacje hotelowe?
- Otrzymują szybszy dostęp do informacji – Ilumioapp może wysyłać powiadomienia odnośnie np. wolnego pokoju, zmiany cen, nowych atrakcji w okolicy, czy też pogody na najbliższe dni. Zamiast sprawdzać kilka portali, gość może dowiedzieć się wszystkiego w jednym miejscu.
- Ich potrzeby są szybko zaspokajane – dzięki aplikacjom hotelowym konsjerż jest gotowym odpowiedzieć na każde pytanie, a także zapewnić spersonalizowane usługi.
- Stawiają klienta na najważniejszej pozycji – wiele aplikacji hotelowych zapewnia również przewodnika i mapy pozwalające na zwiedzanie okolic hotelu. Dzięki nim można również rezerwować posiłki lub usługi spa, nawet jeśli nie są one obecne w hotelu. Aplikacja zachęca również gości do dzielenia się wrażeniami z hotelu poprzez sieci społecznościowe.